there are things that can be and can't be shared..i keep the "can't be", i show u the "can be"~~ =D

Sunday, April 24, 2011

3 AKID (our reminiscence)

hari ni terpanggil2 nk buat entri psl sekolah pasal ada org 'provoke'..
hahahah~

ni lah orgnya~

entri ni khasssss untuk budak 3 akid
kalau bkn budak 3 akid pun xpa,
lai2 baca~ =..=

wey, aku seronok masuk kelas ni, x tipu ah..
semua sporting dan sporty..hahah! (tu tipu)

walaupun kaum adam pupus di telan dek zaman waktu tu..(?)
kadang2 budak laki la penyeri kelas pun kan?
sbb hampa HINGAQ !
tmbh2 ang, ifwat oi..
dan2 kena pulak waktu ustazah aimah..

serius kelas paling best kelas ustazah..
aku x kata la kelas lain tu x best..
tp ustazah lebih menggumbirakan..

xtau la pasepa, susah nk lupa benda2 yg jadi dlm kelas agama..
antaranya ialah~
>sesi mengeja dlm jawi..
(ada sorg tu salah eja zikir..agak2 mcm mna jd?)
>belajaq pasal istinjak..
ada sorg ni tny kt ustazah
'kalau guna kayu, x masuk selumbaq ka ustazah?'
=.= (mmg x matang)
byk lagi lah, ustazah kan lawak2 sket time tu..
xsah kalau x gelak~

tambah2 aku dgn huda
budak berdua ni mmg dasat..
mungkin yg duk hujung x perasan..
sekali gelak
(kadang2 x lawak mana pun)
boleh runtuh 3 akid (hyperbola sket)
dh la duk depan pintu..=="

ni ada la sket bingkisan2 dan coretan2
masa kita form 3 dulu..


eda, nadia, huda, mai, yana~

cik lah, mai, ain, wada, munirah, huda, yana

mus, jep, ifwat, (adeh aku x ingat chinese sorg tu),
amir, zamanil, jihadi, hizam, shi hong

maafkan andai ada yg rs malu dgn ini gambar..
biasala, time ni kan budak2 lagi..
mmg comot..><
ok yg tu jelah kot

p/s: u ols jgn marah i kalau xda gmbr dlm ni ye..
i ada gmbr2 ni ja dlm koleksi..=)

sekian~

5 comments:

SiPetani said...

adakah e2 gmbar aku dulu2... OMG.. OMG...

hidayah.sahar said...

yup..comey woo~ hahak!

huda farhani said...

OMjaayyy.. !! haha !! sgt like ini entry !!

SiPetani said...

sekarang2? kau lama xjmpe aku... xtawu... ahaha.. :D

hidayah.sahar said...

petani>sekarang?blm bleh judge sbb dh lama x jmpak hg~
huda> hg tiru maria elena eh?jgn wey..j tu mcm stand for j*sus je! huhu~ btw, aku pun suka post ni~ mengimbau zmn knk2 riang~