there are things that can be and can't be shared..i keep the "can't be", i show u the "can be"~~ =D

Friday, November 12, 2010

saya juga manusia biasa, ada cita2.. =)

saya : noor hidayah sahar
id : 2009888***
education centre : *nte*
umur : 19 thn

cita2 : pharmacist
angan2 : jd billionaire

tolong mengeluh bila tgk aku punya cita2 ok !
bleh ka nk jadi tu?
aku mengaku aku down kt tgh jln.. aku x main2.. aku x tipu..

aku DOWN !
aku nk giv up.. seriously..
tp apa la daya aku ni..
bukan org kaya nk giv up separuh jalan..
kalau kaya dh lama dh..
xyah susah2 cmni..
p sna guna duit pak ja..
huuu..
tp tu mimpi la..
ya Allah, ampunkan aku..

i need someone..i need a hug..
aku nk lepas rs beban aku..
intan, nana..nk pinjam bahu..

aku xleh nk buat elok2 wey..
kt sapa aku nk ceta..
kt sapa aku nk ckp, yg aku mmg xleh buat..
aku xmau mcm ni sampai bila2 wey..
penat.. btoi aku ckp.. aku dh penat..
letih.. xlarat dh nk console hati ni..
nk suruh kuat..
sapala aku ni..
saya juga manusia biasa !

mmg rs nk maki2 diri sendiri..
knp x study rajin2.. dh jadi mcm ni..
tau pulak nk meracau, meghoyan, menangeh x tentu hala..
tp aku dh try.. aku dh buat jadual..
aku dh try buat latihan..
tp kenapa otak still xleh nk terima?
kenapa hati x terbukak langsung nk belajaq rajin2..
one and a half year..
it was just a waste !
nothing !
tambah2 sem 3..
dengan lajunya.. dgn x phmnya.. dgn x cukup masanya..
enough ! cukup pakej abaq ang ! (mcm pakej umrah pulak)

ben fattah > i hv to mention ur name here !
nk ikut kau ! aku nk ikut kau.. (dayah mmg tension skrg..==)
kau ja yg paham ni..

kwn2, tolong doa untuk aku na..
aku tau yg kt atas tu bukan "tulus ikhlas" dr hati aku yg besaq ni..

DAYAH SAHAR, DIA XTAU APA MAKNA GIVE UP !
DIA TAK PENAH TGK KAMUS PUN MAKNA GIVE UP TU..
DIA MMG XKAN PAHAM..
EXPLAIN LA MCM MNA PUN !
KALO GIVE UP TU, TU MESTI BUKAN DIA..
TU ORG LAIN ! (==")

Sekarang aku boleh terima, insyaAllah apa2 jua yg akan jd nt..
aku terima ! aku terima ! n yg penting aku redha..
Allah knows best..
n me.. just push myself, let's make it done..
bring it on, sista !
(bg semangat kt diri sendiri.,==)

xnmpk kan word 'singapore' tu..
(dh habaq dayah oi..)

gambaq hiasan cuma..
maksudnya, saya sj yg mengerti..
sekian lah !


No comments: