there are things that can be and can't be shared..i keep the "can't be", i show u the "can be"~~ =D

Thursday, October 21, 2010

terima kasih Allah..=)

apa la gmbq ni kan..x pro langsung dayah..
oo really?biaq ja bleh dak?blog aku jugak..
x kacau org len..
hehe..
knp kah begitu title kpd warkah aku hr ni?=="

bersyukur sbnqnya~~

pg smlm..puan *i** mesej aku..merangkap ketua program..
yakni pensyarah terulung..
msj dtg..(seb baik silent..dh la waktu chem..)

"pls come and see me now or after 2 today"
apa lg yg nk toing ! dlm otak aku ni..
kalo bukan dia nk mrh sbb result aku yg 'memberansangkan' tu..

waktu tu mmg chem n maths langsung xleh masuk..
asik trbyg muka puan tersebut..
tgn ketaq xtau nk abaq !
smbil tersalah sent msj dh..kalut sgt..
(siap dh ready 'speech' lg b4 jumpak dia..tolong gelak..)

yala..sapa x nervous kalo kna p jumpak beliau..
sdgkan pnsyarah yg lain2 pun akur dgn beliau..
she is the head program..
perlu dihormati..
inikan pulak aku yg sebesaq semut dlm program ni..
parkinson mai tiba2..
(parkinson sgguh br ang tau dayah)
syy..mulut jg baik sket ha..^^

sory ******, aku tipu kau..
aku ckp aku nk g toilet..
tp wktu tu aku mmg x sdp perut..
maklumla ada rama2..
gila !
yela..aku nk gitau kau aku malu..
sbb selalunya yg g jumpak puan ni..
yg prob ja..
so aku terpaksa la ckp aku nk g toilet..
lemah kot lutut aku msa jln p ofis beliau..

Alhamdulillah..
berita gembira yg d terima..
terima kasih puan..
thx for ur concern..
aku pass !
pass apa?
tu..yg kt atas sekali tu..
gmbq yg huduh tu..
tu nk express, sbb tu huduh..
ambik guna webcam..
hey si mulut masin !
mulut anda mmg masin..

im having a big smile now..smpai telinga..

but not like him..
jgn nk mandai2 ckp muka aku cmni na..
dush !
aku ambik ni sbb aku suka tgk dia snyum..=)

(dok buat iklan bleh)
i save for about half of thousand..
sbb xya repeat test tu..

Ya Allah..aku harap biarlah ini yang aku terima,
ini lah yang kekal keputusannya..
jgn ada yang lain..
amin..

SAYA MAU HAPPY YG MCM NI LAH !!!!
^^





No comments: