there are things that can be and can't be shared..i keep the "can't be", i show u the "can be"~~ =D

Friday, October 29, 2010

saya budak besarrr


baru2 ni aku g jd fasi utk kanak2 riang..
hee~
mslhnya muka xdak ciri fasi..
tp dh d amanahkan sedemikian rupa, i worked on it for the best lah !
tahniah budak~~=="

kt bwh ni ada la sket2 gambo masa g sana..
sana? bukit cilakah ! haha
bukit cerakah la.. tu sebutan org mna tu.. xD

best tp penat nek basikat..
kayuh na.. bukan yg letrik tu..
sakit2 bdn abeh.. (nmpk sgt dh lama x exercise)
overall.. best la.. yg tu ja aku leh ckp..

lagi.. blog aku kan?sukati nk tulis pa.. hehe
dasatnya aku sepanjang aku kt sni..
smpai dh bleh immune..
immune dgn markah2 test yg T_T
ape2 la dayah..

tp aku tau serik..
bkn xtau.. cuma kena extra serik so nt leh berjaya..
learn from mistakes kan bagus..
once failed doesn't mean forever fail..
mak ada pesan tp not exactly like this la..
(tgk..aku amik quote dr mak aku ja.. hehe)

"jgn obses sgt nk fly, takut nt mkn diri..
tp jgn la sampai give up..
teruskan setakat mna yg mampu..
boleh ja.. insyaAllah.."

abah plak slalu ckp..
"ha..jwb peksa elok2.."

tiap kali mak aku ckp cmtu..
aku rs kuat !
tp kuat ja xckup kalo x dak effort kan?
sedang la ni....
pendek abah ckp tp yg tu pun dh ckup dh..
mak abah..mekasih ! dayah syg mak abah walopun dayah x penah ckp depan2..
malu.. (wink2!)

tp.. kpd kwn2 yg mmbaca belog ini..=)
kwn kalian ni penah rs nk give up..
huhu.. tp aku kerahkan jugak..

dulu mmg la aku tergedik nk g luar..
tp keadaan bg aku rs mcm..
"em, nk g luar? dlm pun ok ja.. sama.."

tp dh dpt scholar..
xleh give up !
nt dorg marah.. ckp aku x syukur dpt scholar.. hehe..
nak tarik diri? blm penah pk cmtu..
sbb kena byq blk..
riban2 ok..
bkn singgit dua..

jadi, aku kerahkan juga..
sbb sendiri mau ingat la..
dah besaq~

No comments: