there are things that can be and can't be shared..i keep the "can't be", i show u the "can be"~~ =D

Monday, March 28, 2011

aku married?

wahai kawan2, tolong jgn rs yang bukan2 sekiranya
anda melihat status tersebut di wall saya..
atau di mna2 sj lah~

biasalah..bila saya yang x penah gedik tiba2 nk menggedik..
kerana ini hanyalah rekaan sahaja..
tiada cop mohor nak mensahihkan keadaan..

lagipun saya tidak punya rs lagi buat masa kini untuk
menggantikan status single kepada double..=="
saya baru doploh..
itu adalah usia yang masih muda..=))

saya harap tiada salah faham yang berlaku..
ini hanyalah salah satu perangai kanak2 yang saya miliki..
walaupun doploh adalah angka yang agak mendadak bunyinya..
saya masih tidak boleh membuang perangai keanak2an saya..
(bajet muda)

don't get me wrong okay?
MAIN2 SAHAJA~

cinta saya pada yang satu
cinta saya juga pada kekasihNya
cinta saya, saya beri pada ibubapa saya
dan juga pada dia yang saya sendiri masih belum pasti siapa gerangannya
saya mengharapkan yang terbaik
yang boleh membimbing saya
yang boleh menemani saya meniti jalan Allah SWT

p/s: saya mau cari life saya dulu~

sorry lah.. bahasa melayu yang agak kurang sedap..
hehe..lama x buat karangan..

sekian~



2 comments:

Luqman : Fatin : Munirah said...

dayah bulum 20 tahun lagi okeh..bawah umur..hihi

hidayah.sahar said...

hahaha..tinggai lg brapa bulan ja~~
pejam celik dah 40..eh !haha