there are things that can be and can't be shared..i keep the "can't be", i show u the "can be"~~ =D

Friday, January 7, 2011

mkn ubat kuat la tu?

ya Allah dayah..
mmg pelik2 kan title aku..
yg membaca jgn la pk bukan2..
terima la kenyataan dayah mmg mcm ni..
bukan pa..
nk menggembirakan hati yg kurg gembira..=="

pertama sekali..
syukur alhamdulillah..
still di beri kekuatan duduk kt tempat yg boleh buat org sakit jiwa dan merana..
(kalo x perform thp dewa dlm exams)
lama2 korg yg membaca ni naik boring kan..
asal ada entri ja,sedih..
asal ada entri ja,marah..
asal ada entri ja,menjerit..
asal ada entri ja,bla3..

tp fahamilah aku..
x mintak korg duduk kt tempat aku tp phm pun kira ok la..
belog ni aku ingat nk bg hepi2..
tp setakat ni,yg ni ja yg buleh aku taip..
tunggu ! insyaAllah..nt pasti ada yg hepi..=)

hmm..
sem 1 : aku pnh dgr senior ckp sem 1 sem rehat2..
aku bukan setakat rehat..bulan madu siap..
dan keputusan resultsnya adalah......

sem 2: berazam bleh dpt bagus lg dr sem 1..
tp myb usaha x cukup,x kena cara..
aku terima tu sbg keputusan results aku..

sem 3: no words
it was nightmare!

sem 4: searching..



TERIMA KASIH ALLAH..

walaupun aku x dapat apa yg aku nk..
tp aku dpt apa yg aku perlu..=)

yang title merepek tu..
kaitan dia dgn kekuatan lah!
Alhamdulillah aku sgt2 kuat..
walaupun jauh kt dlm hati ni..
(rs mcm pedih ulu hati)

tq jugak kt family,xpenah jatuhkan semangat aku..
tq kwn2,aku gelak..aku senyum..smua sbb korg..

aku kuat sbb org sekeliling aku kuat!
(mcm tiger)
kekuatan mental,fizikal..alhamdulillah sgt utuh..
walaupun byk hal jd sepanjang duduk sini..

jgn pelik kalo tgk aku hepi memanjang..
buat lawak ja..
dh naturalnya mmg gitu..
moody x lama..
xkan nk merungut?xkan nk meratap?
xkan nk menangis kan?

ADA HIKMAH DISEBALIK KEJADIAN..=)

No comments: